OBJECTIU: Presentació del nou bombó anomenat Silver i introduir-lo al mercat. La marca ja és coneguda, ja tenim posicionament a la ment dels consumidors, ara volem innovar amb aquest producte per atraure al públic que li fascini la xocolata blanca i la delícia dels bombons.
DADES DEL PRODUCTE: El nou producte de Ferrero és similar al típic bombó de Ferrero Rocher però de xocolata blanca. Físicament, l’exterior és igual però de color plata. Volem donar la mateixa idea brillant i d’excel·lència que fins ara però amb un altre toc de color, una altra gama.
Ferrero Rocher va ser introduït el 1982. En pocs anys es va convertir en el tractament de xocolata preferit de milions de persones. Avui dia, és líder mundial en la seva categoria. I, quin és s el secret del seu èxit? Una recepta original, fabricat amb la màxima atenció, refinat i envasat de campanyes publicitàries innovadores. La seva forma innovadora, rodona però irregular, i el seu envoltori d’or, li donen una elegància inconfusible que l’ha fet famós i també insinua el sabor únic d’aquesta especialitat: recobert de crema, una fina capa cruixent l’avellana i un centre deliciós.
El preu és troba al voltant dels 5 euros (m’he d’informar del preu exacte que es venen). El SILVER costaria el mateix, així ens assegurem que pot triomfar al mercat. Cal destacar que es realitza amb xocolata blanca, el preu similar al Ferrero original, canvi en el color, ara és platejat.
ESTRATÈGIA CREATIVA: Primer, faríem un tanteig i deixaríem provar SILVER ens alguns determinats punts de venda, per què el client es tasti i ens digui la seva opinió. Llavors, també podríem regalar en alguna oferta especial de Nadal, un parell de Ferrero SILVER junt a les capses de Ferrero Rocher original. Un cop introduït mica en mica en el mercat, presentació de la campanya en dos suports: televisió i premsa. És important la gama de color que expressa, que es vegi bé el bombó, que veient-ho se’ns desfaci la boca. És molt important que sigui visualment agradable.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada